13 March 2009

PENYAYANG KAH AKU?????

Penyayang kah aku???
camna la aku bleh buka post ni...aku pon x tau laaa..hmmm..sja dok boring2 taip pi laa kn...
Aku sebenaqnya memang suka gila2(suka pon x gila cmni)kt budak2 ni..tp nk wat cmna kn...xda jodoh lg nk kwen..sabaq ja laa...kalau ada budak depan aku,siap la utk jd mangsa ngomolan aku...hihihihihihi(gelak ngn penuh misteri)..abis la pipi budak2 tu...tok aku penah teguq aku.."mu ni berahi(suka)ngn budak2 deh??"..spa x suka kn ngn budak2 ni...semua org suka...tp aku ni mmg suka sgt2.hehehehe.xtau nk abq cmna....dulu aku penah bgtau kt mak aku.."mak,adik2 ateh ni xpyah besar dh ek??biaq kecik cmni jaa..."..(apa punya statement laa bdk kimi ni...mna bleh adik2 ang tu kcik smpai tua)...hmmm..mmg la depa akn mmbesar...ayt tu aku mlawak ja ngn mak aku..klu boleh aku xmau depa besaq..biaq kcik cm baby tu..bkn paaa...comel sgt..tp skang adik2 aku dh besar2 dh..paling kcik pon umuq dh drjah 2..xda dh adik2 aku yg cm dlu...

tapi ampa kena igt..bkn bermakna bila depa2 semua dh besaq aku x syg kt depa dh..silap tu klu ampa anggap aku cmtu..aku penah ckp kt adik bongsu aku ni(siti aishah).."adik,nnti adik dh umur 20 an pon ateh nk panggil adik lg..pastu klu ateh jmpa adik,ateh nk syg(cium) puas2.heheh." dia malu2 plak..tersenyum sipu2..hehe.

malam tadi aku pi ziarah ustaz saiful azlam...hehehehehe.adam tlah jd mangsa 'ganas' aku..hehehehe.pipi dia tembam sgt..geram gila(amaran!geram pon x penah gila cmni)

tp xpa!!.aku ada sorang anak saudara.hehehehehe..bru sorang..hmmm..anak saudara ja laaa..anak sendiri bla tu,xtau laa...



ni lah anak saudara aku...nama dia NUR AMIRAH 'ALISYA


Geramnya bila tengok pipi dia tu..rsa nk gigit2 ja(suka2 ang ja kimi nk ggit pipi org).tp alisya pon akn besar dn terus besar...hmmmm....xda dh la kcik2 cm dlu.xpalah.....aku crita cmni bkn nk kta aku ni ja yg suka ngn budak2..aku tau ampa pon suka..oleh krn ni blog aku,aku tulis crita ttg aku la kn..ampa nk jg,wat blog sendiri laaa(lawak ganas 18 sg);-)......


abis tulis kol 7.00 pagi 14/3/09 waktu mesir..
kat bait maqobir......


p/s : esok tarikh lahir adik aku yg second last(nurul husna)

No comments: