12 March 2009

akan ada 'ORANG BESAR' yang akan datang sini!!!!

Assalamualaikum....
Insya Allah 7 april ni akan tiba 'orang besar' dari u.k.Dia bersama dgn sorg kwan dia akn smpai di bumi para anbiyak ini.'orang besar' yg aku mksud kn tu ialah kak aku sendiri laaaa...dia skang dh di tahun akhir di university of sheffield,united kingdom,england...bln 6 ni dia ada peksa thn akhir sbelom blik ke malsia...jadi dia nak mai mesir dlu sebelom blik tnh air..nak jmpa adik kesayangan dia ni laaa..spa lg kn2???.aku seronok sgt2 sbb kak aku nk mai sni...sbb aku akn bwa dia jln2 puas2..tempat yg first skali aku nk bwa p ialah makam imam syafie rhm.imam mazhab kita.ssb tu lah tmpat yg aku tau pon nk bwa..tmpat2 len kna bwa mmber laa..maklumla..kita ni bkn org kaherah kn..kak aku kta dia tringin kucing..xpa..aku bwa dia p suq syafie kn.sna mcm2 binatang ada jual.ulaq pon ada.ish2....pastu bwa p makam anbiyak,ulamak dan auliaillah....last kali bru laa bwak p piramid..org kta klu mai mesir ni klu x bwa p piramid,x lngkap jaulah tu..ntah laa..aku pon xphm..trus trang ckp..sbenarnya aku pon x prnah pi pon piramid tu..msa mula2 aku smpai dlu,tmpat yg fisrt aku lwat ialah makm imam syafie rhm....aku trus bertawasul d situ..


Kak aku ni suka ngn kristal..bleh jaaa..kita bwa pi ke syubro...kt sna nnti biaq dia pening nk pilih.hehehhe...kalau dan aku nk bwa p alex..tp xtau la kalau dan laaa..sbb dia nk mai smnggu jaaa..dia xleh lma di sni...ada keja bnyk lg katanya di uk..yalaa..depa nk peksa akhir dh kn...aku pernah kata kt kak aku ni.."kak lang,walaupon kita x dpt ngaji kt sni,sekurang2nya kita bleh ziarah makam nabi2,ulamak2 dan auliaillah d sni..amek berkat depa di sni..kita tawasul.."
kak aku phm..dia nak mai sni jg..aku seronok laaa..bkn senng org uk nk mai sni kn...heheheh


apa2 pon aku doakn kak aku ngn kawan dia tu slamat smpai di bumi berkat ni..aku x sabaq2 nk tunggu kehadiran 'orang besar' tu..ahlan2 ya ukhti wa sodiqotuha...




-el mansourie-


bait tahzibunnufus,
hizbussyal,
syari' romli,
el mansoura,
ed daqohliyah
misr.........

2 comments:

zAkiAh_AbDuL said...

wah...sape la kakak awk tu ek..bleh kenal ke..hehe

hakimi al geriki said...

boleh jaa nk kenal...