4 October 2009

SELAMAT PENGANTIN BARU BUAT SAHABATKU IZLAN HALIK...

Assalamualaikum semua....

Entri kali ini aku tuju khas kepada seorang sahabat aku yang berada di Malaysia.

Izlan b. Halik

Dia baru saja melangsungkan perkahwinan dengan gadis pilihan hatinya pagi tadi waktu Malaysia. Kami sama2 belajar dengan 1 guru. Maknanya rakan seperguruan lah kan?? Hehehehehehehe. Sama2 belajar di Yayasan Khairiah dan Pondok Ustaz Awang Lanai dulu. Sekarang dia dah bergelar suami orang. Aku bila lah lagi ek?? Apa2 pun aku doakan moga dia bahagia bersama isteri tercinta hingga bila2.... Bahagia dengan isteri,anak2 dan cucu cicitnya nanti. Ya ALLAH, berilah mereka kasih sayang agar mereka senantiasa bertaut hati mereka antara satu sama lain. Aku tak boleh pergi kendurinya kerana berada jauh di perantauan.

Selamat berbahagia Lan........

Lan bersama isteri tersayang... Moga bahagia Lan...


Gambar kami ketika zaman muda2 dulu. Hehehehehehe. Bujang lagi Lan masa ni...

Izlan b. Halik....

Bersama Lan ketika di Bukit Merah suatu masa dulu...

Jalan2 cari makan kedai Tom Yam..

Di Mator Jitra....

No comments: