13 March 2009

KAWAN.......









Kawan.........
Jika waktu itu bisaku undur,akan ku ukir saat indah kita.....kalian teristimewa bagiku....walaupun kita pernah terluka bersama,namun itu bukanlah alasan untuk kita berjauhan..mungkin kita berjauhan di mata..tapi tidak di hati...kalian tetap di hati ini..suka duka,gelak tawa dan senda gurau tetap menjadi kenangan aku,dia dan kalian semua......

Pernah aku melukakan hati kalian..namun kalian masih tenang..aku terharu dengan kalian..walaupun kalian pun pernah melukakan hati ini,tidak bermakna aku membenci kalian..keranaku faham.......kita masing-masing ada fe'el tersendiri....tapi itu bukanlah penyebab aku dan kalian terus bercakaran.......tidak sama sekali..

Terkadang aku sedih kerana pernah memarahi kalian.Kalian penting bagi hidupku.....maafkan segala salah dan silap ku pada kalian..

KAWAN.......

DARI INGATAN ITU,TAKKAN PERNAH MELUPAKAN KENANGAN....

No comments: